Vrijwilliger worden?

Caritas045 kan bestaan dankzij een netwerk van partners, vrienden, vrijwilligers, subsidiënten en donateurs.

Help jij graag mee? Fantastisch!
Caritas045 heeft bezielde vrijwilligers nodig om de medemens in nood te helpen.

Wij voelen de roep om wie arm of eenzaam is te helpen door middel van een voedzame maaltijd, goed gezelschap en geloof / gebed.

Iedere week gaan we op verschillende locaties aan tafel met onze vrienden om te genieten van een voedzame maaltijd. Ook delen we eten uit op locaties waar samen aan tafel gaan niet mogelijk is.

We hebben vrijwilligers met allerlei talenten op verschillende locaties nodig om dit te blijven doen.

In de keuken (locatie Cadier en Keer): de keuken is het hart van de organisatie. Hier worden de maaltijden bereid voor alle locaties. Heb je ervaring in de keuken of wil je dit juist leren? Houd je van koken of ben je juist goed in het voorbereiden en afwassen? Dan kun je ons helpen in de keuken.

Aan tafel (locatie Kerkrade, Heerlen & Hoensbroek): wil je meehelpen zodat onze vrienden kunnen genieten van de heerlijke en voedzame maaltijden op locatie? We zijn op zoek naar vrijwilligers die helpen met het klaarzetten van de tafels, stoelen, borden, bestek en drank. En naar vrijwilligers die helpen met de maaltijden serveren én helpen met afruimen en afwassen. Ook gaan we samen met onze vrienden eten. Dit doen we zodat we weten wat er bij hen speelt en hun hulp kunnen bieden waar nodig.

Vul je hieronder je gegevens in, dan nemen wij contact met je op.

Aanmeldformulier

Help jij graag mee? Fantastisch! Caritas045 heeft bezielde vrijwilligers nodig om de medemens in nood te helpen. Vul hieronder je gegevens in, dan nemen wij contact met je op.